1

Planering klar

God morgon 
Hoppas allt är bra med er. 
Själv klev upp med tuppen idag 😄
det var lite svårt att somna om, då bebisen börja att röra sig för fulla muggar i magen, efter jag hade varit upp på toa. 
Idag ska mamma och jag besöka Smida då kommer vara en mindre påskmarknad där med olika producenter som säljer ägg, chili, virkat/stickade saker mm. 💐 
Tänker ev. Köpa något stickat till bebisen

Haft i övrigt en bra vecka på jobbet och jag är nu klar med planering inför kommande föräldraledighet. 🤰
Det känns bra och veta hur vi ska lägga upp det hela. 
Jag kommer jobba fram till 10:e maj, efter det går på en vanlig semester till sista maj och sen börjar min föräldraledighet ett år framåt till 1/5 - 2025. 🌸

Ha en trevlig helg 
Kram ☆




Kommentarer:

1 ellenlundis :

skriven

Så mysigt!! 🥰

Svar: Ja, det var mysigt 🥰
Elin

Kommentera här: