1

Min vecka

Hej,
Hoppas ni haft en bra helg. 🍂
Jag har sedan vi hördes senast  trĂ€ffat vĂ„ran ansvariga barnmorskan pĂ„ vĂ„rdcentralen i fredags.
Det var lite pirrigt före, dÄ man aldrig riktigt vet.. vad man kommer och fÄ trÀffa för typ av person.
Men vi kĂ€nde att allt gick sĂ„ bra frĂ„n första stund, hon var sĂ„ positiv och trevlig och gav oss mycket bra svar i vĂ„ra frĂ„gor/funderingar kring kost och hĂ€lsa i graviditet. Vi har nĂ€sta besök 1 december.
HĂ€rnĂ€st: Tidiga ultraljudet pĂ„ Akademiska 7 november. đŸ€°đŸ‘¶

Min helg: 
Lördag: Firade min kusin i Uppsala som fyller 40 Ă„r. 🎂
TrÀffade kusiner, slÀktingar/sysslingar med deras gemensamma familj.
Bjöd oss pĂ„ smörgĂ„stĂ„rta och tĂ„rta. 
Just igĂ„r .. hade jag oturligt nog lite jobbigt med grav-illamĂ„endet sĂ„ jag fick Ă€ta i lite mindre portioner/avstĂ„ söta saker/drycker. 
Men annars mÄdde jag okej.

Söndag: Utflykt till Magasinet Iggelbo med min bĂ€sta kompis Ellen. đŸ©·
Fikade och strosa omkring i deras egna butik mycket fint och kolla pÄ
Vi Ă„kte vidare till AspnĂ€s gĂ„rdskyrka och gick promenad i höstiga landskapet. 🍂 






 

Kommentarer:

1 ellenlundis:

skriven

Vilken bra vecka ni hade det, trots din illamĂ„ende pĂ„ graviditet. 😊

Haha! DĂ€r ser man mej skaka tabletter! đŸ€Ł laktos tabletterna! Vilken rolig dag vi hade det.

Svar: Ja, precis 😊
- för grav-illamÄendet som kommit fram/tillbaka under veckan.
just idag har jag inte kÀnt nÄgot utan kÀnde mest igÄr och i början pÄ veckan.
hehe ja 😅
Tack för en trevlig dag đŸ©·
Elin

Kommentera hÀr: