2

Min vecka och födelsedagar

 
Hej på er 😇
Hoppas ni mår bra denna soliga fredag.
Själv börjar bli bättre igen, då jag varit hemma från jobb pga förkylning.
Men får ta nya tag nästa vecka istället.
 
Idag fyller min pappa år.  
Grattis bästa pappa ❤
Vi ska fira/gratulera på söndag.
Tänkte fika/äta något ute då ska bli fint väder. 
 
Imorgon lördag, fyller min bästis Ellen 30år 😊
Stort grattis till dig!
När vi träffas så ska du få välja något gott att äta. 
Kramar ❤
 
 
 
2021 2021 Minvecka födelsedagsfirande förkyld

Kommentarer:

1 ellenlundis:

skriven

Tack i förskott! 🤗 Jag längtar redan imorgon! Känns så spännande på något sätt.
Jag ser fram emot att träffa dej igen. Kanske vi kan åka till Älvåsa nu i sommar? De kommer att öppna igen den 11 juni.

Svar: Varsågod vännen ❤
Hoppas du får en jättebra födelsedag imorgon. 😊
Samma här, vore kul träffas och besöka Älvåsa ta en fika/äta glass.👍
Elin

2 ellenlundis:

skriven

Vi får kanske kidnappa våra boys kanske och din bror? Kanske vi kan vara i Älvåsa då?
Min C har aldrig vart till Älvåsa någon gång. :)

Svar: Ja, det hade varit roligt.
Vi får kolla upp vilken dag som kan funka i sommar. 😊👍
Elin

Kommentera här: