2

Mysig lördag

God kväll 
Hoppas ni mår bra
Själv mår bra och haft en fin lördag.
Min bästis Ellen + pojkvän kom över till oss på fika idag. 😊
Bjöd på kladdkakemuffins och sirapskakor. 🍪
Vi hade en trevlig stund tillsammans.
Fick sån fin mugg från bästisen 😍

Runt kl 15 tiden, åkte hem till min faster och gratulera, då hon fyllde år igår fredag. De bjöd oss god på middag. 🥦
Har nu kommit hem igen, då vi ska ta det lugnt och kolla på Mello-finalen ikväll. 
Vaknade tidigt i natt/morse av lilla bebisen i magen sprattla/sparka så jag är lite trött.  😅

Ha en fortsatt trevlig helg 🌷









Kommentarer:

1 Ellen:

skriven

Tack från i lördags! Det var så mysigt! ^_^ Jag tänkte att muggen är en liten uppmuntran och jag tycker att du är en fantastiskt person, min bästis.

Busade bebisen igen natten mellan lördag och söndag?

Svar: Roligt höra vännen, det var så trevligt att ni kom över och fikade igår lördag.
Tack för fina uppmuntran 🩵
Du är en fin person och bästis till mig också.

hehe denna natt mellan lördag och söndag var han lite lugnare 😃
Elin

2 Ellen:

skriven

😊💗 *best friends*

Svar: 💘😊
Elin

Kommentera här: