2

Härlig torsdag

Hej,
Vilken fin och solig torsdag ☀️
Hoppas allt är bra med er.
Själv mår bra och är ledig från jobbet idag.
Vi hade en jätte fin påskhelg och höll oss mycket utomhus i fina vädret.

Min bror Simon fyller 30 år!! 🥳🎂
  Stort grattis till dig.
Vi ska träffas i eftermiddag och gratulera m. god mat och tårta då han jobbar till kl 14.
Ska bli trevligt 😊
Mamma och jag ska först åka till stan en stund på förmiddagen
och köpa en present å kläder inför festen som blir den 14 maj för kusiner/släkten.
Det ser vi fram emot att träffa kusiner och släktingar då vi inte har träffat alla sedan i somras.
 
Ha en härlig dag 
Kram

2022 #födelsedag familjemys ledig

Kommentarer:

1 ellenlundis :

skriven

Vilken fin påsk ni har haft det! :) Jag hoppas att Simon haft en fin 30 års dag!

Svar: Simon hade en jättebra födelsedag 🎂😊 Fick välja ut en favorit mat och fika på marängtårta.
Hans kompisar kom sedan över på fredag eftermiddag, så det hade varit kul och full fart hörde jag.
dock lite.. för mkt drickande för några vänner som somnade på Simons soffa. 😅
Elin

2 ellenlundis :

skriven

Jag såg en video på snapchat att det var bara en karl-fest för Simon. ^u^ Måste vara tråkigt att bara dricka hela tiden.. De blev säkert toa-kö,, Jag hoppas att de städade efter sig.

Svar: Japp 🥳 fick i present ett äppelträd och ett presentkort på Netonet från killkompisar.

Ja, precis själv hade nog känt mig uttråkad efter ett tag då man mest sitter och pratar/dricker mest.
Simon sa till de att innan någon åker hem så behöver man hjälpas åt städa undan efter sig, så det var ju bra.
Elin

Kommentera här: